Vektklubb uke 2 !

Sorry for treg oppdatering, jeg har bare hatt masse skolearbeid å tenke på de siste dagene, så derfor får dere utfordringene nå og dem varer til neste mandag. Da skal jeg ha klart noen supre utfordringer som er mer konkrete enn de som jeg har valgt ut nå. Jeg vil også informere om at jeg blir ikke å blogge så masse denne uken, ettersom at vi har masse innleveringer, og skole kommer først vet dere.
Ukens utfordringer:
Tren i 30 minutter: 2 poeng ( Hvis du trener i 1 time får du 4 poeng)
Spis sunn frokost: 1 poeng
Spis salat til lunsj minst 3 ganger: 2 poeng
Ikke spise godteri før lørdagen: 3 poeng
Ta ansiktsmaske og se en jentefilm: 3 poeng
Man trenger litt kos innimellom^^

Jeg:
Vekt nå: -0,5 kg
Delmål: -5 kg
Trivselsvekt: -20 kg.
Poeng: 5

Loonern
Vekt nå: 0 kg
Trivselsvekt: + 5 kg.
Poeng: 0

Nick: Blubba
Vekt: -0,5 kg
Trivselsvekt: -7,3 kg
Poeng: 0

Sandra
Vekt 0 kg
Trivselsvekt: -7kg
Poeng: 3 poeng

Lillefugl
nå: 0 kg, men har ikke fått kjøpt vekt enda !
trivselsvekt: -20 kg
delmål: -5 kg
Poeng: 12

Nick: Pirke
Vekt: 0kg
Trivselsvekt: -8kg

Thessa
Vekt:  0 kg
Trivselvekt: -20 kg


Også vil jeg råde dere til å prøve å ta igjen lillefugl med poengene, hun er jammen flink ! ;)

24 comments:

sandra elisabeth said...

Hvordan kan det ha seg at lillefugl har fått 12 poeng allerede? Da maks poeng for forje uke var 6?

Silje Louise said...

SV: Tusen takk! :)

SandraJeanette said...

Spennende å følge med på denne vektklubbtingen, har tydeligvis ikke lest så nøye om det før, og lurer kanskje litt på om jeg og vil vøære med - kan man enda signe seg opp? :D

Theri said...

Så bra at du har gått ned litt! :D Dette klarer du!

SandraJeanette said...

SV: det er herved gjort :) Dette er en fint prosjekt du har på gang Rebekka!

sandra elisabeth said...

Sv: Åja! Men da skjønner jeg. Da skal jeg ha mer poeng. Hadde to timer trening på Mandag og Fredag, og Onsdag hadde jeg én time trening. Og jeg spiste "sunn" frokost i den forstand også. Faen og, jeg har mistet tellingen. Men det er iallefall mer en 3 poeng! :-D

Tidskontroll said...

Håper dere alle når målet deres! :D

Monika said...

Syntes det er bra at du drar i gang det her jeg, blir spennende og følge litt med på! Men jeg syntes du skal være forsiktig med å si sånt som "dere burde prøve å ta igjen henne" osv. fordi det er ikke bra å gå ned for fort i forhold til seg selv heller. Det vitkigste er jo at man gjør det på riktig måte! Om du ikke mente det i forhold til poengene da? Jeg tenkte hvert fall først at "dere burde prøve å gå ned like mye som henne" men ser jo nå etterpå at hun ikke har kjøpt vekt en gang så da var det nok ikke det. Uansett viktig å huske på at ting kan bli tolket mange veier så jeg bare har det med i kommentaren fordet jeg! Men ikke ta meg feil da, jeg syntes det er supert at du gjør det her og jeg syntes du har pratet om vekt generelt i tidligere innlegg på en veldig god måte, som ikke støter noen! Så det fortjener du masse positivt for :)
Blir gøy og følge med litt fremover!

Charl8 said...

Ha en fin dag! ;-)

Ann Helen Moen said...

SV: Takk! Er så utrolig fornøyd selv :D

sandra elisabeth said...

Svar til Monica:
Det er ikke 12 kg lillefugl har gått ned, men 12 poeng hun har fått. Hadde det vært 12 kg hadde jeg vært med bekymret.

Forresten Rebekka, regnet litt og har 10 poeng i stedet. (:
Gleder meg til denne ukens oppsumering og neste ukes utfordring!

Therese said...

Tusentakk for kommentar på bloggen min, litt lenge siden, men jeg har hatt så mye å tenke på i det siste!

ÅÅÅ, kunne ønske jeg hadde sett den vektklubben din før - da hadde jeg jo meldt meg på!

Skal ned 20 kilo, og trenger seriøst motivasjon. Men jeg kan jo følge med på dere da :-)

Ha en strålende dag videre :-)

martine said...

Åhh, kan jeg også være med?

Katrine said...

Så utrolig bra! Blir gøy å følge med :)

Anonymous said...

Sv: Å, tusen takk! ^^
Så nydelig header du har! <3

tonje said...

Sv. Tusen takk :)

kari said...

Oi så flink du er :) fin blogg du hadde også <3

SV: De har visst ikke kommet til nord enda med Google maps bilen :) Men de skal prøve å få det gjort etterhvert stod det ;)

Anne said...

SV: bare hyggelig :)

Tone said...

Så flinke dere er! Jeg blir helt imponert:)

Martine Larsen said...

Hva betyr trivselsvekt? Godt å se at det er noen som vil gå opp i vekt også! Vi er jo alle forskjellig, og mange vil bli tynnere, men det er faktisk flere som har lyst til å legge på seg også!

Jeea said...

Så morsomt opplegg:)

Monika said...

Det er bra, da henger jeg med vet du! :)

Svar: Takk! :)

Carina said...

Oi, så moro dette hørtes ut!! Hadde jeg hatt litt mer driv, så skulle jeg blitt med jeg også :P

MaritBE said...

Sv: Hehe, tusen takk for det ;-)

Utrolig fin header du har ;-)