Lazy..

Vektklubb: send inn vekt og poeng til meg :)

Woohoo, da er jeg her igjen, og for dere så er dette blitt et sjeldent syn at jeg blogger. Motivasjon og tanken på noe nytt har gjort at jeg ikke skal blogge mer før jeg får en ting i posten. Den tingen gjør at jeg selv blir mer motivert til å blogge, og gjør at Norge får en helt ny type blogg-metode. Så til alle dere copycats der ute; følg med !

Så innen den tingen er i posten; blogg masse, ta flere bilder og kos dere. De to siste skal iallerfall jeg :)

6 comments:

Silje Louise said...

Så spennende :)

Marte Øverås said...

Du får e-post fra meg i løpet av kvelden. Må finne kabelen til mobilen(bildet ligger på den)

Carina said...

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du får i posten :P

Bjørg Kristin said...

hehe, det var jo en smart måte :)

Rita said...

Nårtid kommer du med den nye bloggmetoden ? Tipper du har fått tingen i posten nå eller ? ;)

Tone said...

Har sendt deg en mail:)