S a t u r d a y !

Photobucket
Selv om planen for gårsdagen var å drite i alt, så ble ikke den benytttet noe særlig. Ja, jeg spiste masse usunt mat, og spilte masse the sims2, men alkohol ble ikke innført, så derfor prøver jeg på nytt i dag.
Ellers så har vi vært superflink å ryddet hele leiligheten, slik at alt ser fint ut, fordi det er ikke ofte det gjør det. Jeg er nok litt lat innimellom. Nå skal jeg hoppe i dusjen, også er det til svigers å spise pizza før vi begynner igjen.

Og ja, dere som er med i vektklubben: Send bilde av vekten deres til meg på email, og poengene dere har fått. Dere kan også skrive hva som gikk bra og dårlig denne uken.. Greit?

16 comments:

Maria Isabell said...

Du må kose deg masse da :) Pizza hørtes godt ut ^^

marie said...

fin pusekatt!!

Miss Jones said...

Nydelig pus! :D

Tonje H said...

Håper du koser deg masse i kveld da :)

Linn Marie Hansen said...

Deilig å bare slække maks da ;) Utrolig flott bilde av pus forresten!

June Åsheim said...

Sv: Vi skal lage plakat for Bardufoss Høgtun vgs, som skal publiseres i Nye Troms. Reklame for skolen og alle linjen som e der.

Linda i florida said...

så søt katt

Tone said...

Kos deg i kveld da:)

BENT ERLEND OUS said...

sv: Må jo vise litt støtte, siden jeg ikke har råd til å sende millioner ned dit :p

Anonymous said...

sv: ja, det var ganske koselig :)

Så fin pus du har :)

Linn said...

Kjempe fint bilde og kjempe søt pus. :) Du får ha en flott lørdagskveld videre!

Sv. Tusen takk for knall koselig kommentar på bloggen min. :D

i r l i n said...

sv; du er så snill! :D tusen takk for kommentar!!!! :D:D

Maarth said...

Den pusen så god ut!
Håper du fikk en fin lørdagskveld i går :-)

Linn said...

Sv. Tusen takk nok en gang for koselig kommentar på bloggen min. :D Det kamera jeg har brukt for å ta de bildene som du kommenterte på fikk jeg for bare noen dager siden og kostet omkring 17000, men har også ett annet speilrefleks som var mitt første og det ligger vel på rundt 4000. ;)

Carina said...

Det er alltid så forfriskende etter at man har ryddet skikkelig :)

Jorunn said...

Jeg ble imponert over det kattebildet. Kan du skrive noe om hvilket fotoapparat du bruker, og om hvilket bildebehandlingsprogram du har brukt?