Living in a winter wonderland

Photobucket

Først: De av dere i vektklubben som ikke har sendt meg mail; Send innen i morgen, ellers så er dere ikke med lengere !

Hodet verket av smerte da jeg endelig kom meg opp i morges. Det er ikke det at jeg drakk så masse i går, men heller det at jeg hadde mareritt. Drømte at jeg drepte broren til kjæresten, noe som har påvirket meg veldig masse i dag. Det føltes ut som at drømmen bare forsatte når jeg sto opp siden kjæresten ikke sa noe når jeg kom ut i stua. Jeg fant senere ut at han var utrolig opptatt av å se på tven, og at han ikke la noe særlig merke til at jeg var der. Men alikvell var det utrolig ekkelt.

Nå skal jeg se om jeg finner noe mat i kjøleskapet, før jeg hiver meg foran tven. For søndager er dagen man kan være lat med stor L. Kos dere folkens :)

6 comments:

Line. said...

Nydelig bilde. Jeg hadde også marerit i natt. Det er helt jævelig hvordan det påvirker resten av dagen

Oh Happy Life said...

Huff, for en grusom drøm!

men wooow, så utrolig fint designet har blitt!

Theri said...

Søndager er til for å være lat. :) Skal snart finne frem til cola og snacks her selv, og kanskje sette på en film eller noe. :)

Katrine said...

SV: Tusen takk! :)

Uæææ så ekkel drøm!!! :( skjønner godt at du syns det var skikkelig ekkelt...

Iselin Pettersen said...

Huff. å ha mareritt er absolutt ikke noe gøy! Går å tenker på det i lang tid etterpå :o

Linn Marie Hansen said...

Uff så ekkel drøm :/ Men kjempefint bilde da :)

sv. jeg er egentlig ikke noe ekspert på scene bilder er så vanskelig med lyset og sånn. Men det jeg gjorde på f.eks bildet av kim daniel sannes var å stille iso på 1600, f/5,6 og lukker på 1/40sek. Stod på en stol og hadde zoom-linsa :P Så måtte jeg bare stille opp og ned på ting ettersom lyset forandret seg :P