Gir litt faen.

I dag er en sånn dag der jeg rett og slett gir litt faen i bloggverden. Allerede fra minuttet jeg sto opp, så kjente jeg sløvheten kom over meg, så i dag driter jeg i plikter, forventninger og alt som måtte være. Jeg tar heller en lang date med sims2, micky finn og hans venner. Jeg tar også å spiser brødskive med sjokolade-pålegg, drikker brus og spise skolebrød, rett og slett fordi det er en sånn dag. Vi alle har vel en sløvedag innimellom der man rett og slett gir litt faen.


Og jeg lover, jeg skal være bedre i morgen !

10 comments:

Linn Marie said...

Kjenner meg godt igjen, har vært sånn hele uka jeg, så nå var det veldig deilig med helg xD

Marte Øverås said...

Jeg har sånne dager hele tiden B>

Tonje H said...

Kos deg med the Sims du. Syns det var et fornuftig tidsfordriv!

Silje Louise said...

SV: Ja :)

Ane said...

sv: tusen takk! :D

June Åsheim said...

Sv: Tusen takk :)! Hadde en heilt anna tanke i hode, men av og til går d ikkje heilt som man vil. Va omentrent ikkje planlagt x) Så neste gång; It will be better ;)

June Åsheim said...

Sv: Thaanks :D I hope so! ^^

Me said...

jeg liker the sims <3 men hvorfor spiller du ikke the sims 3? er faktisk mye morsommere! lover!

. said...

Fint at folk bare blogger når de føler for det og ikke blogger fordi det er forventet eller fordi at det er mainstream. Thumbz up.

Og takk, btw.

Maria Isabell said...

Det hørtes DIGG ut! Jeg unner deg en sånn dag. Kos deg :D