One love is all I need.

Photobucket
En glup person sa til meg en gang: Tenk på hvor høyt han elsker deg, og hva han gjør for å bevise det. Siden den gang har jeg alltid gjort det når vi krangler og har dårlige tider med hverandre. Det er som at det ordtaket løfter meg opp enda mer enn før, og følelsene kommer tilbake enda sterkere enn noen gang. Jeg kan ikke skryte og si at jeg har verdens beste kjæreste, men han er god nok for meg. Noen ganger kommer tankene opp om hva jeg ville ha gjort hvis det var en annen fyr som var der i øyeblikket. Det går ikke mer enn noen sekunder før jeg skjønner at det som vi har sammen er noe spesielt. Det er godt å være i lag med noen så fantastisk som han. Uten å bli for klisje, så vil jeg bare si at jeg klarer meg ikke uten han. Det har vi bevist til hverandre, og det er det som har holdt oss sammen så lenge. Jeg liker ikke å bruke sterke ord, men nå er en perfekt anledning. Jeg elsker han, og jeg vil at det skal være oss for resten av livet<3

5 comments:

Rita said...

aaw, skjønner hvordan du tenker :)
Kunne ikke byttet Thomas mot noe annet selv om det kanskje går både nord, søt, øst og vest innimellom :)

sv; JA ! Helst snart. Liker ikke å mangle inspirasjon. Og spesielt når jeg mangler fotografiske inspirasjonsdeler :/

Tone said...

For et fint innlegg:) Og så fint det har blitt her inne!

i r l i n said...

sv; nå har jeg hatt så mye å gjøre i det siste, men ENDELIG fikk jeg satt av tid til å si "tusen takk for kommentar på bloggen min" :D:D

Anonymous said...

så vakkert innlegg:) fantastisk følelse:)

Anonymous said...

Så utrolig søtt innlegg! Me like alot!