Januar oppsummering

God morgen Solstråler!
Kjærlighetsanger strømmer ut av høytalene, og melodiene får meg lett til å smile. Det er rart hvordan sanger får en til å skifte humør, just like that. I dag har jeg hatt samfunnsfag på timeplanen, før jeg begynte å planlegge noen bilder i fototimene. Ettersom at vi ikke hadde lærer, så dro jeg hjem, fordi det er sånne ting jeg lett kan gjøre hjemme. Så nå sitter jeg her og koser meg med en kjærlighetsplaylist på spotify.
Jeg, som alle andre har lyst til å oppsummere måneden litt. Ideen er ifra Kayso, så all creds til hun.

Meg:
Største Glede: Da jeg fikk vite at kjæresten min fikk seg jobb, og at han blir snart å flytte inn hit til meg. Og det å bli litt nærmere søsteren min enn tidligere.
Største Nedtur: Krangling med bestevenninna, og uenigheter mellom folk. Masse ord som har blitt sagt feil og masse man angrer på.
Ser frem til: Bloggtreff ilag med mange søte bloggere, og 18 årsdagen min :)

Favoritter:
Favoritt persone(er): Renate, Christian og Kjæresten :)
Serie(r): Glee, Cougar town og john and kate plus 8.
Sang(er): Ordinary day - Vanessa Colton
Youtube: Norwegian Recycling - How Six Songs Collide

Shopping
Beste kjøp: Monroe-tunika ifra b-young.
Dårligste/kjipeste kjøp: Foundation ifra second skin, ikke min hudfarge i det hele tatt. Noen som vil kjøpe den for 50 kroner?
Ønskeliste:
Vidvinkel objektiv, Jeans og tunikaer.

Slanking:
Kg gått ned: 2,8 kg
Hva har gått bra:
Spisingen og holde meg til rett mat.
Hva trenger jeg å fokusere mer på:
Trening. Minst 30 minutter hver dag !


Blogg
Bloggfavoritt: www.Reidunbeate.com, rett og slett fordi hun har en fantastisk blogg som inspirerer meg noe fantastisk !
Beste innlegg:
http://phoebe.ipublish.no/gjesteblogg-gi-meg-en-gips/, Gjesteinnlegg som er skrevet av Tone <3
Største bloggirritasjon(er):
Sv: kommentarer, med unødvendige greier. Slik som sv: takk. Jeg blir rett og slett forbanna hver gang jeg ser en.
Nytt på bloggen:
Nytt design, og en sponsor-avtale som skal begynne med en gang jeg blir 18.
Mest kommenterte innlegg denne måneden
: Innlegget om Retouch som fikk 20 kommentarer.

6 comments:

Rita said...

Det var jo en kjempe flott mnd Rebekka ! Jeg kunne tenke meg å dra å se på tunikaer og slikt sammen med deg jeg :)
Så morro at du gjorde denne oppsummeringen ^^
Og hva nå enn du gjør med designet, så liker jeg det ! :D

Anonymous said...

Så fint det nye designet var! hvor ble det av det gamle? hehe =) Moro lesning, elsker å lese hva folk skriver på disse :) Liker du ikke sv kommentarer altså, jasssååå.. Hvordan vil du at jeg svare deg på spørsmålene i kommentarene dine da?! =)

Tidskontroll said...

Nå snakker vi! DETTE designet var fint!

Theri said...

Så spennende med sponsoravtale da. :D Og gratulerer med minus 2,8 kg. :D Kjempeflott!

marie sannes said...

om du vil gå ned i vekt er spinning en høy forbrennings metode

Linda i florida said...

hvilken sponsoravtale har du fått?