Retouch !

Photobucket

Skoledagen i dag ble mest brukt til redigering av bilde ovenfor på photoshop. Jeg er selv ganske fornøyd med bildet, men jeg ser småting som jeg vil endre på slik at bildet blir enda bedre. Ellers har jeg brukt den siste tiden på å trene og fokusere på å spise riktig. Jeg har prøvd meg på lav-karbo diett, som faktisk er ganske befriende ettersom at man kan spise så masse som man vil at den riktige maten. Wii active er blitt tirsdag også var jeg i treningstudioet i går. Så jeg har et stort håp om å vinne konkurransen !
Men vi snakkes, skal rydde og trene på wiien igjen før jeg skal legge meg tidlig :)

Edit: Stem på bloggen min hos www.annacecilia.blogg.no.

Gjerne delta i bildeleken min her! Bildene blir lagt ut på lørdag :)

20 comments:

trine said...

hehe :P samme huset da, så ble en litenn serie utav det:P

Tone said...

Så flink du er! Skulle ønske jeg var like flink til å få trent..

Maria Kristine said...

du er så flink å redigere!! :)

Lykke til i konkuransen! ;) Du har ihvertfall instillingen til å vinne den da :D Så jeg har troen på deg! :)

Janne-Kristin said...

Ser godt forskjellen ;)
Har selv gått på lavkarbo og det funker virkelig! Bare vent og se :D

Bjørg Kristin said...

er å gøy å drive med photoshop da :D

Katrine said...

Stilige bilder, ble ganske så kult etter :)
og så flink du er med kosthold og trening! :D

SV: Jeg må dra fordi jeg bor i Skottland for tiden med typen, men jeg har ikke tenkt til å bo her lenger... jeg har jo et liv hjemme! Og han har ingen planer om å flytte til Norge (han er skotsk) og jeg har ikke planer om å flytte tilbake hit igjen :/

Anna said...

Så flink du er til å redigere :-)
du er forresten md i blogg VS blogg på bloggen min :D
www.annacecilia.blogg.no

Karoline said...

Photoshop er topp! :D Fint bilde :))

sv. Tusen takk :)

kari said...

SV: Tusen takk :) Ble veldig fornøyd selv også :) Hvordan har dagen din vært da søte?

Oh Happy Life said...

Ser forskjellen! Du er flink :)

Anonymous said...

ååh - så flink du er til å redigere! det ble kjempefint! sånn kunne jeg ha tenkt meg å ha gjort ogs! Veldig fin blogg btw - den gikk rett inn på bloglovinlisten min! Elsk å finne noe nytt og spennende å følge :D

Maria Isabell said...

Ahh !! Flink du er :)
Det var skikkelig kult !!

karoline said...

sv: tusen takk : D

ja, det er den beste jeg har smakt i norge !

christina said...

ville du smakt fersk ananas eller på boks? :P heheh

Ina Margrethe said...

Du er flink :) Har også lyst på wii :D

Kristine said...

flink du er blitt med kosthold og trening da! det må jeg bare få sagt :)

i r li n said...

sv; du er så snill som kommenterer hos meg !! :D takk! :D Haha, ja de er ganske festlige xD Godt bildene er manipulerte! :D Håper du får en skikkelig bra dag! Ikke glem hvor fantastisk og nydelig du er! :D take care :D

Marita said...

Så stilig!:) Du er utrolig flink til å redigere:)

Lykke til videre med treningen:)

SV: Katter er noen fantastiske dyr!:)

anyyone said...

ja, lavkarbo skal visst være bra(Y)
går du på media og kommunikasjon? er det bra? vurderer det jeg også skjønner du :-)
bra blogg btw :-))

Marianned said...

Så stilig å se forskjellen på den måten :)