Vurdere bloggen din !

Akkurat i dag så er jeg så utrolig lykkelig. Det er så masse som skjer fortiden som er kjempebra. Selv om livet ikke er perfekt, så er det så nært som perfekt som mulig. Det er småting som gleder meg. Tanken på at kjæresten skal komme å holde rundt meg i natt og at jeg blir 18 om 2 måneder er to av delene. Kjæresten har forresten fått seg jobb,så snart kan jeg kalle han for min samboer. Aff, jeg liker livet akkurat nå <3

Siden jeg har lyst på nye blogger å lese, så vil jeg nå arrangere en bloggvurderingsrunde. Så legg igjen adressen til bloggen din hvis du vil bli vurdert.

17 comments:

Katrine said...

SV: Tusen takk for det! :)

Ååh så fint at livet ditt er bra <3 :) 2 måneder er ikke lenge til!

Jeg vil gjerne bli vurdert :)

http://sparklingwater.ipublish.no !

Anonymous said...

Har du fikset dette designet sselv? veldig stilig!! :)

du kan gjerne vurdere min blogg. Lenge siden jeg har meldt den til vurdering ;)

Tidskontroll said...

Hei. Nytt design?? Likte fargene, men du er vel ikke ferdig? Jeg får ikke scrollet eller gått inn på tidligere bloggposter.. :S :(

Miss Jones - Har konkurranse! said...

Utrolig bra at du har det så fint da! :D Det er kjempe posetivt! :D

Den toppen du har på deg på headeren så jeg på Cubus?! :P Jeg hadde litt lyst på den da :P Men jeg turte ikke! :P

Vurder gjerne meg!

Lene Johannesen said...

SV: Det håper jeg også! :)
Så bra at ting går din vei om dagen, ingenting er bedre enn det ;)

Tidskontroll said...

Hmm... Bruker Mozilla! Men nå funker det her... RART! Men bra!:D :D :D

SandraJeanette said...

Jeg elsker vurderinger! Flott måte å finne nye blogger å lese, og få nye lesere på :)

http://sandrajeanette.bloggbyen.com

Hilde said...

Så kjekt at ting går bra for deg :-D veldig koselig å høre :-)

SV: Han er en liten skjønning, ja :-) Har du bilder av katten din ? :-)

Marte Øverås said...

Det nye designet er kjempefint! :D

Og..så vil jeg gjærne bli vurdert^^

Maja said...

SV: Hehehe...tja, jeg skulle vel kanskje ha skrevet "sideflesk"? ;) Jeg satset liksom på at sarkasmen som lå bak kom klart nok frem, men tydeligvis ikke!

trine said...

www.trinenesse.blogg.no

Anonymous said...

Så flott design på bloggen din! :) Driver å leser bloggene til de som skal på bloggtreffet, som jeg ikke har vært innom enda. :)

Adressen min er http://liljen-lifeasitis.com - vil gjerne bli vurdert, det er så gøy :)

Martine Larsen said...

Gjerne vurder meg, det hadde vært gøy =)

HTTP://martinelarsen.wordpress.com

regie said...

Så klart jeg vil bli vurdert! Hehe! www.regie.blogg.no =D

Oh Happy Life said...

Så bra å høre! Det er de små gledene i livet som er viktigst. Ingenting er perfekt uansett, bare man husker å være takknemmelig for det man allerede har.:)

Jeg vil gjerne bli vurdert!

http://ohhappylife.com

Anonymous said...

Vet ikke om jeg kanskje er litt sent ute, men vurder gjerne min hvis du vil.. Tips er alltids greit å få :)

anne said...

hei! artig om du kan kommentere bloggen. er egentlig gankse ny og har ikke saa mye peil paa saanne html koder og hvrodan bruke de. saa hjelp mottas med takk!! :))