Siste helg ilag med juventefolk

Photobucket

Da har avgjørelsen blitt gjort, og jeg har sagt hade til mange folk som jeg vet jeg ikke blir å se igjen på lenge. Selv om det er tungt å melde meg ut av juvente, men så er det et valg jeg har tatt med hensyn til at jeg blir 18 år om 2 måneder. Jeg begynner å føle meg voksen, og kan stå for meg selv. Med både gode og dårlige avgjørelser som det medfølger. Jeg føler selv at juvente har forandret seg ekstremt mye etter disse 2 årene som jeg var medlem. Det har forandret meg også, på veldig gode måter. Alle smilene som samlingene har tatt fram, latterkrampe og kosing vil jeg foralltid huske. Også vil jeg huske alle folkene, for det er grunnen til at jeg holdt meg i juvente ! <3

Nå skal jeg kose meg med hjemmelaget pizza og tven. Jeg er rett og slett utslitt etter samlingen.

9 comments:

Marte Øverås said...

Hva er Juvente? :)

Rita said...

Oj. Det var en avgjørende avgjørelse :) Men flott for deg at du vil stå mer på egene ben ! :D
Kos deg med hjemmelaget pizza og tv ^^ :D

Marte Øverås said...

Svar: 88 palletten koster ca 400 kroner, og settet med koster koster ca 500kr :)

Ok, høres ut som en utrolig bra organisasjon!

Anonymous said...

hva er juvente egentlig? utrolig stilig måte bildene ble tatt på :)

Monika said...

Jeg vet egentlig ikke helt hva juvente er for noe da, bare så det er sagt. Men hørtes ut som du har masse positive og gode minner og bekjentskap og ta med deg videre selv om du melder deg ut, da! Og det er jo alltid bra og ha med seg :) Håper du koste deg masse med pizza og tv, noen ganger fortjener man og slappe av! Og kjempekule bilder, digget dem :D

Svar: Nei det er ikke helt kjempegøy, men får jo en del penger ut av det så syntes absolutt det er verdt det :) Hørtes ut som en deilig søndag for deg da, håper den ble bra! ^^

KAYSO said...

hmfs, hadde ikke fått noe på mail?

Anonymous said...

kirsti_sordal@hotmail.com

det er understrek mellom navnene der husk :)

Oh Happy Life said...

Hehe, må slenge meg på med resten her, hva er juvente?

Virker uansett som du har hatt det veldig veldig fint :)

Og wow, så utrolig fin bloggen har blitt!

Marie said...

Jeg vet at iallefall jeg kommer til å savne deg, og det blir nok mange av de andre også :) Det var fint å møte deg. Lykke til vidre!