Inspirasjon til slanking og sånt.

PhotobucketTil tross for at jeg den siste uken har rett og slett gitt litt faen i slankingen, så veier jeg bare et halvt kilo mer enn det jeg sist veide meg. Da har jeg gått ned 3 kilo tilsammen på 2 uker, noe som jeg synes er kjempebra for meg å være.

Hvis noen av dere sliter med vekten, så er det en veldig god plan å faktisk gå i butikkene å prøv klær. Da får du realiteten i ansiktet, og du blir enda mer inspirert å gå ned i vekt. Det opplevde jeg på tromsø-turen jeg hadde forrige helg, så nå er jeg mer inspirert å gå ned i vekt og vinne konkurransen mellom meg og søsteren min.

For de av dere som har lyst til å gå ned i vekt, så er det ikke vits å gå ned hvis du faktisk ser normal ut. Grunnen til at jeg gjør det er fordi midjemålet mitt er såpass høyt at jeg kan få problemer senere med det. Det gjør ingenting å veie 5 kilo for masse, vær stolt av deg selv. Vi trenger flere normale bloggere som kan overta som forbilder på blogglistene enn de ekstratynne Voe og Ulrikke Lund.

6 comments:

Tidskontroll said...

"Vi trenger flere normale bloggere som kan overta som forbilder på blogglistene enn de ekstratynne Voe og Ulrikke Lund."

-Jeg er ikke enig i at vekt definerer om man er normal eller ikke... Det er ikke bodysize som skal regjerne topplistene men innhold og kvalitet!

Marte Øverås said...

Voe er ikke spesielt tynn...men skjønner hva du mener :)

kayso said...

faktisk veldig enig! selv om jeg jobber med et par kilo for meget så ser jeg noenlunde normal ut. Det er mange som er under normale som streber sånn med trening og kosthold at jeg blir gal! for et liv, ikke mye nytelse i allefall.

Rita said...

Kjempe bra Rebekka ! :D
Det var flott ! Noen vil kanskje se på meg som normal i en viss grad, men jeg ønsker å miste vekt for å trives med meg selv. Gjennom den siste tiden har jeg gått opp i vekt, og det ser jeg ned på ang meg selv. Jeg vil kunne være fornøyd og ikke se valkene henge ;)

Katrine said...

3 kg på 2 uker er jo kjempe bra :D Jeg har også for stort midjemål så jeg MÅ gjøre dette :) og det går fint så langt! Jeg vil også råde andre som slanker seg til å ta bilde av seg selv. Da ser man ofte ting annerledes enn det er! Ikke noe fint syn... men etter noen måneder blir det bedre ;)

sandra elisabeth said...

Dræg med deg et par venninne tel å gå tur, træng ikje å være lange turn, men du får iallefall rørt litt på deg. Også kan man snakke masse sladder og drit :)
Dessuten så vil du sakte men sikkert oppdage at etter kvært så får du meir energi og har løst tel å gjøre meir.
Eg prøve ikje å slanke meg, men få litt sunnar livstil. Eg har gått over tel alt som stortsett heite ekstra lett i matvara. Og minimalt med sukker.
Lykke tel vidre, du bli nok å klare det bare du tar deg litt sjøl i nakken :)