Ting du kanskje ikke visste om meg.

Jeg har da fått en Kreativ award hos Rita, noe som jeg er ganske takknemlig for !
Med denne awarden følger det med noen oppgaver, der jeg skal skrive ned 7 fakta om meg, og sende denne awarden videre til 7 andre personer.  På denne måten får leserne lære litt mer om bloggeren, noe som jeg synes er kjempebra. Så her kommer 7 fakta om meg, som kanskje ikke du visste
Photobucket
- Den 30.mars blir jeg 18 år, noe som jeg gleder meg helt sykt til :D
- Jeg eier for tiden nikon speilrefleks D300, med objektivene 18-55 mm, 55-200 mm og fast 50 mm f.1,8.
- Jeg har maks 5 bilder av meg selv på pcen, men derimot over 3000 bilder av andre personer.
- Bloggene jeg må innom iløpet av dagen er blant annet Reidun Beate, Tone, June og Daniell.
- Jeg blir veldig fort sliten, og det er ofte jeg går å legger meg med en gang jeg kommer hjem.
- Selv om drømmen er å bli fotograf, så har jeg også lyst til å bli jordmor.
- Jeg ønsker at toppbloggene kan forsvinne, forså å la oss normale mennesker som ikke er supertynn og perfekt til å være forbilder for Norge.

Jeg gir denne awarden videre til de som ikke har fått den enda. Så alle og enhver kan bruke den :)

5 comments:

sia said...

sv. jeg har vanlig saft og litt redigering i photoscape :)

Vegma said...

Dette visste jeg ikke, nei! :-)

June Åsheim said...

Veste ikkje at du leste bloggen min kvær dag, koselig! (:

June Åsheim said...

Sv: Indeed it was :)

Camilla Didriksen said...

så kjekt å lese :)