Filmlerret av is?

Photobucket

Som noen av dere vet, så har jeg vært i Tromsø de siste dagene
. Det har det vært og der er fortsatt Filmfestival der. Selv om jeg ikke er så glad i film, så var det interessant ettersom at man så filmer som ikke typisk hollywood filmer. Også noe av det beste var det som skjedde på bilde ovenfor. Arrangørene hadde laget et stort lerret av en isblokk, og satt ca 20 sakkosekker foran. Utrolig gøy å sitte der å se barnefilmer !

Angående fotokonkurransen jeg hadde for litt siden, så var det bare 2 som meldte seg på, så lite vits å fortsette videre med den ideen. Også på webdesignkonkurransen, så var det ingen som sendte mail med bilder, derfor kan jeg ikke fortsette med den. Just so you know guys.

9 comments:

Marte Øverås said...

Åh, viste ikke om noen webdesign konkurranse. Begynte vell å lese bloggen din litt for seint da :(

Rita said...

Så tøfft med lerret av isblokk :D
Men ble ikke det mye gjennomskinn da ? :)
Aff. Det var den konkurransen. Skulle melde meg på jeg, men fikk liksom ikke til noe bilde av hjerte :(

Monika said...

Åh, det hørtes kjempekoselig ut! Du har fått deg ny header siden sist jeg var her ser jeg, den var kjempefin! Likte den, jeg :) Kjedelig å høre at det ikke ble noe av konkurransene dine, er så kjedelig når man prøver å dra i gang noe gøy og få melder seg på. Men, funker nok bedre neste gang! Sånt vet man jo aldri helt :)

Svar: Ååh, tusen takk! :D Så koselig å høre, nå ble jeg glad!
+ Ja, enig! Bildene som er tatt av henne er jo utrolig kule, sikkert derfor hun fortsatt fascinerer oss i dag :) Bildene (og effektene) klarte å fremstille henne på en utrolig inspirerende måte, syntes jeg i hvert fall :)

Tone said...

Jeg har samme t-skjorte som deg! Kjøpte den i går:)

Sv: Ja, sant? Sofaene våre er mørkebrune da, men uansett:)

Ha en fin helg!

Ida said...

Det høres jo koselig ut da! :D Kreative arrangører iallefall!

Caroline said...

SV: Ja, jeg bor i Harstad. Du også eller? :)

Rita said...

sv; hehe, konkuransen stopper ikke før 1 feb. De som er videre kunngjøres 2. Februar :) Heldigvis ikke jeg som skal bestemme hvem som blir videre, det tror jeg hadde vært alt for vanskelig !
Gleder meg til å se hva du bidrar med :)

Monika said...

Svar: Bursdagen min var både morsom og ikke morsom :) Hehe ^^ Er godt med en stor oppdatering på bloggen av og til, men "det ekte liv" må jo tross alt komme foran når det blir travelt, hvert fall hos meg :)

Men gleder meg til det kommer en stor oppdatering hos deg da, når du får tid! :D

fashionaddict said...

SV : Takk for koselig kommentar på bloggen min :) Du har veldig fint design på bloggen din synes, jeg :)