Bilder til fotokonk.

Photobucket
Her er bildet jeg deltar med på Caroline sin blogg. Temaet er Mitt liv, og grunnen til at jeg velgte dette bildet var fordi det inneholder 2 av de viktigest tingene i livet mitt <3 Premien er fotobok ifra Japan Photo.



Photobucket
Rita har en fotokonkurranse der man kan vinne 250 kroner i gavekort hos Japan Photo. Temaet er dyr, og derfor deltar jeg med dette bilde.

Vi krysser fingrene for at jeg vinner ;)
Jeg har forresten presentert bloggen min på Bloggurat.
Jeg har plassert min blogg i Finnsnesnorske bloggkart!

17 comments:

Tone said...

For noen flotte bilder! Skulle ønske jeg var like flink som deg til å fotografere..:)

Tone said...

Sv: Hehe, i like måte! Blir veldig spennende å se om folk er slik som man forestiller seg etter å ha lest bloggen deres:)

Caroline said...

Kjempefint bidrag! Og en kjempefin blogg du har :)

SandraJeanette said...

wow at that last one!!

supermarie said...

Kjempefine bilder! Likte det øverste veldig. =) Lykke til i konkurransene!

Ida said...

Helt fantastisk flotte bilder! Flink du er!

Martine Larsen said...

Veldig bra bilder! Lykke til i konkurransen =)

Gudrun Jona said...

Utrolig nydelig bilde! Håper på dine vegne at du vinner :)

KAYSO said...

utrolig flotte bilder begge to! hehe, ler meg ihjel av det siste. Der ut som den har klint ansiktet sitt intill et glass :) ellers er det første bildet sinnsykt fint. Veldig passende til tittelen slik jeg ville ha tolket det også. Nydelig var det :)

Janne-Kristin said...

Nydelige bilder da :D

martine said...

Åhh, kjempenydelige bilder begge to! Tror du har en GOD sjans i begge konkurransene!

regie said...

du er så flink til å ta bilder :)

Oh Happy Life said...

Åh, så utrolig nydelige bilder. Jeg blir skikkelig inspirert nå. Håper du vinner!

Rita said...

Gratulerer ! Ditt bidrag er med videre i foto-konkurransen !

Anonymous said...

Kjempeflotte bilder! Søt pus :)

Anonymous said...

så flotte bilder :)
likte spes det øversta:)!

sv: eg går på sykepleien^^ så me ska få sjå koss det e å jobba der:) blir spennande!
bara te å søka sykepleien å ta jordmor ittepå :D

Drea said...

Åh, jeg elsket nummer en! Fantastisk bra. Rett i inspirasjonsmappa med det. Nummer to var også utrolig søtt! :)