Skal vi gå ned i vekt ilag?

Jeg synes jeg har vært flink jeg. Har vasket stua, badet og soverommet. Mangler bare å bytte sengetrekk på gjesterommet, vaske kjøkkenet og gangen. Til tross for at jeg har en liten leilighet, så tok det grusomt lang tid før jeg ble ferdig. Jeg tror jeg regnet med ca 6 timer, men de timene inneholdt også pauser, dataklikking og måltider. Men sånn egentlig er jeg rimelig fornøyd med hvordan leiligheten ble.
Photobucket
Over til overskriften. Jeg vet om flere av dere som faktisk har vært positiv til at jeg faktisk skriver om slanking, og det at man kan gå ned i vekt uten å sulte. Så derfor dedikerer jeg dette innlegget til dere. Hvis mange nok av dere er interessert, så vil jeg starte en vektklubb. Der man veier seg en gang i uken, også tar man bilde av vekten, slik at man kan se at ingen jukser. Så fører jeg opp en liste en gang i uken over de som har gått ned i vekt også legger jeg ved noen mål som dere kan prøve dere på. Slik som å la vær å drikke brus hele uken utenom lørdag. Det mest geniale med dette er at dere kan være anonyme. Hva synes dere om det? Er dere intressert i det? 

16 comments:

Monika said...

Så flink du har vært i dag, vasket og alt mulig! :D Wow ^^ Selv har jeg egentlig ikke noe problem med vekten min eller planer om å gå ned i vekt, men syntes det var ett godt forsøk du kom med til dem som har det :) Alltid litt lettere og være flere i samme båt, og syntes det er bra at du skriver om dette sånn at det kanskje slutter og være så veldig "tabu" og prate om! :) Lykke til med prosjektet da, håper det blir noe av og fungerer bra!

Svar: Tusen takk, så koselig sagt! :D

fredrikke dorothea bolette said...

joda.
jeg har hatt en veldig fin dag. i dag også, faktisk. hih. rart med det, egentlig.

utrolig bra initiativ, men jeg slanker meg ikke. så jeg føler ikke at jeg trenger å være med. hvis du skjønner.

har du tips til hvordan å gå ned i vekt da?

/fredrikke

Linda i florida said...

jeg skulel gjerne ha gått ned litt i vekt ja

Rita said...

jeg vil være med på det :D
Men jeg vil også møte deg å trene, går tur, spise sunn mat sammen med deg ! ? :D

Anonymous said...

det va jo ein god idè, men eg ruke kje vekt i forhold te å gå ner i vekt.. eg trene ein del styrke, å då blir eg bara skuffa når eg går på vektå då:) siden musklar vege mer enn fett..

amalie - drek.blogg.no said...

Sv; Så bra :-)

June Åsheim said...

Sv: Takker! :) Dæm bildan æ har lagt ut har æ bare raskt redigert litt på. Bæcca skal få redigere alle sjøl sånn som ho vil ha dæm (: Men yeah, vi burde få fram skrifta best mulig.

Trine Pernille said...

Hadde jeg turt å veie meg så hadde jeg blitt med, men jeg er for pysete desverre ;)

Deadbydawn said...

Sv: Tusen takk=)

Silje Louise said...

Utrolig fint design du hadde på bloggen!

SV: Takk :)

Anonymous said...

Ja jeg skal ned 5kg så dette er jo en bra måte å gjøre det på!

Så lenge jeg kan være 100% annonym med tanke på vekta, liker ikke at folk vet den :)

Daniellfoto said...

sv: TUUUSEN TAKK !!!
Så stilig.. håper du sier ifra når du har tatt de bildene så jeg får sett ^^)

Jona said...

Så flink du har vært da!
Håper du får en fortsatt fin helg

Oh Happy Life said...

Hehe, du er flink! Jeg hater å rydde og venter alltid altfor lenge. Nå har jeg en hel haug av klær som må vaskes, men venter nok til neste helg med det :P Håper du har en fin dag!

Theri said...

Det høres ut som en flott ide! :D Jeg skal selv prøve å gå ned litt i vekt, og har begynt å fokusere litt mer på et sunnere kosthold, og meldte meg inn på treningsstudio for noen dager siden. :)

Marte Øverås said...

Ja, men hvis man trenger å gå opp i vekt? what to do?