Føltes ut som jeg ikke fikk puste..

Vekkeklokka ringte presist 06.00, og jeg skulle akkurat til å trekke inn pusten godt for å kunne gjespe. Da kjente jeg trangen til å hoste.Det var ikke bare en gang jeg hostet, men flere ganger slik at jeg tilslutt høres ut som en altfor gammel mann som har seg. Etter flere minutter med forferdelige lyder, så stoppet det. Jeg snudde meg andre veien for å vekke kjæresten, men det rare var at jeg ikke fikk sagt noe. Jeg prøve en gang til, men det kom ikke lyd ut av munnen. Jeg prøvde en siste gang. Joda, der fungerte stemmen, men jeg hørtes ut som en gutt i stemmeskiftet, samtidig føltes det ut som noen hadde rispet inni halsen min. -Reis tel faens me skole, tenkte jeg før jeg sovnet av igjen.

Nå har jeg endelig våknet igjen, og dagen i dag skal bli brukt til å gjøre rent hele leiligheten hvis jeg klarer. Jeg har ingenting annet i dag å gjøre så ønsk meg lykke til ;)
Follow Rebekka-Jenniee

5 comments:

i r l i n said...

sv; vet du hva? istedet for å fortelle hvor glad jeg blir for kommentarer fra deg, og isteden for å takke deg for kommentar i går.. så ønsker jeg heller å gi deg en "god helg klem" og ønske deg masse morro i denne helga! :D

sandra elisabeth said...

God bedring, og god helg :)

Rita said...

Dritbra skrevet da ! :D
Ikke bra at du var dårlig i halsen.

emmieverlasting said...

Det der hørtes ubehagelig ut!

Sv: takk for kommentar på bloggen min! ha en fin kveld!:o)

Theri said...

Uff, så ekkelt det høres ut. :/