Bloggvurdering og påmelding til Vektklubben

Alle dere som vil være med på vektklubben, må sende meg nick (hvis du vil være anonym), vekt og trivselsvekt til tabbytrash@live.com. I morgen kommer ukens oppgaver.
Her er siste del av vurderingene. Alle disse er gjort ganske raskt, også har jeg bare fokusert på det som jeg vil endre, så hvis du ikke har fått masse ros, så er det ikke fordi jeg ikke liker bloggen din, men jeg ville fokusere på det som jeg ikke likte.

Link: http://trinenesse.blogg.no/

Header:Jeg synes du kan bytte den ut, ettersom at den representere ikke deg i det hele tatt. Du kan ha en personlig header, eller finne bilder som representere deg ;)
Design:
Bakgrunnen er helt ok, overskiftene i innleggene er litt vanskelig å lese og det er for stort mellomrom mellom innlegg og sidemenyen.
Skriving:
Du skriver greit. Kanskje du kan prøve på å få tekstene mer spennende og lengere.


Link: http://liljen-lifeasitis.com/

Header:Utrolig header. Ingenting å endre på der ;)
Design:
Litt rotete bakgrunn, kan bli bedre hvis du får den litt svakere. Også kanskje du kunne ha prøvd på hvit skrift i overskriften i innleggene.
Skriving:
Du skriver fantastisk. Er en fryd å lese innleggene dine.


Link: http://martinelarsen.wordpress.com/
Header:
Jeg er ikke så stor fan av headeren ettersom at den ikke passer inn i designet i det hele tatt. Du burde ta utgangspunkt i bakgrunnen din hvis du lager en ny header.
Design:
Egentlig litt kjedelig. Nesten ingen farger og nesten ingenting som skiller innleggene mot bakgrunnen. Jeg liker heller ikke kategoriene og tagene under overskriften på innleggene. Også er det for stor skrift i innleggene.
Skriving:
Synes du skriver helt greit :)


Link: http://regie.blogg.no/
Header:
Super header, bare skriften i headeren som bruke forandres synes jeg. 
Design:
Supert ! eneste overskriften i innleggene som jeg ikke likte. Ta en annen font, så blir det bra.
Skriving:
Synes du skriver ganske bra ;)


Link: http://ohhappylife.blogg.no/
Header:
Digg header ! Ingeting du trenger å endre på.
Design:
Jeg likte ikke mønsteret i bakgrunnen, men ellers var alt perfekt.
Skriving:
Synes du skriver fantastisk bra. En av de beste bloggene jeg har vært innom på lenge. Jeg har ingenting å klage på fordi bloggen din er nesten perfekt !


Link: http://lindahjohnsen.blogg.no/
Header:
Jeg synes det er dårlig kvalitet på headeren din. God ide, men dårlig gjennomført. Jeg synes du burde få deg en ny.
Design:
Rotete bakgrunnen med den svarte linjen. Jeg synes du burde utvide innlegg-ruten slik at teksten fylle alt det hvite. Rotete med bloglovin ikon øverst.
Skriving:
Jeg synes du skriver helt supert. Det er morsomt når du sammenligner Norge med Usa.

9 comments:

Ingrid said...

så kjøp billett og kom deg på kino!:D
kan jeg melde meg på bloggvurderingen din? :)

Anonymous said...

Tusen takk :)
Når det kommer til bakgrunnen, så ser jeg at den kan være litt ekkel - og har tenkt å skifte snart. Tittelen på innleggene, så vet jeg ikke hvordan jeg endrer fargen på skriften.. Jeg har prøvd, men fikk det ikke til - men ser helt klart ta det kunne blitt bedre med hvitt ;D
Koselig å bli vurdert :D

Veronica S said...

masse blogger her jeg ikke har lest, men en del jeg har lest og som jeg liker veldig godt, blandt annet Martine Larsen sin blogg, den liker jeg;)

regie said...

:)

Marte Øverås said...

Lurer fortsatt på det jeg spurte om ang Vektklubben.

Oh Happy Life said...

Takk takk! Det var en hyggelig tilbakemelding :)Nå ble jeg glad :)

Linda i florida said...

så hyggelig,
alltid bra med konstruktiv kritikk=)

MaritBE said...

Sv: Jaa, det spriter veldig opp antrekket ;-)

sandra elisabeth said...

Hei, eg e med! :) Sign me up.