Vektklubben uke 1.

Da har det kommet inn noen søknader om å være med i vektklubben, og da begynner vi i dag.
Alle starter på 0 kg, også er det om å gjøre å komme ned til trivselsvekten  sin. Vi blir også å ha noen poeng som folk får når dem gjør noen av oppgavene. Dere må selv være ærlige mot dere selv og mot meg over hvilke poeng dere har skaffet dere. Poengene er bare for å få dere til å kunne jobbe enda mer med å være sunn. Slutten av uken så sender dere poengene som dere har oppnådd og vekten deres da. Veiedag er lørdag !

Oppgaver:
- Trene 30 minutter - 2 poeng
- Spise sunn frokost - 1 poeng
- Ikke spise godteri og drikke brus i hverdagene - 3 poeng
Det kommer flere oppgaver etterhvert.

De som er med er:

Jeg:
Vekt nå: 0 kg
Delmål: -5 kg
Trivselsvekt: -20 kg.

Snøball:
Vekt nå: 0 kg
Trivselsvekt: - 6 kg

Loonern
Vekt nå: 0 kg
Trivselsvekt: + 5 kg.

Nick: Blubba
Vekt: 0kg
Trivselsvekt: -7,3 kg

Sandra
Vekt 0 kg
Trivselsvekt: -7kg

Lllefugl
nå: 0 kg
trivselsvekt: -20 kg
delmål: -5 kg

5 comments:

KAYSO said...

Jeg skal jeg også!! Jeg skal ned cirka syv kilo!! Omg! det vil bli så håååårdt! :/

Tone said...

Dette kunne jeg egentlig godt tenkt meg å være med på, hvis jeg bare ikke hadde nektet å veie meg.. Hehe...

Marte Øverås said...

Så bra tilltak. Håper jeg greier dette :p

Anonymous said...

så bra! trur jedna eg henge meg på eg o :) ka e ting eg må oppgi?

Tidskontroll said...

Flott tiltak! :o)