Kvelden den 1.desember 08

Photobucket
Jeg kjente kroppen hans helt inntil min. Sommerfuglene kom til liv enda mer enn før, og den følelsen jeg hadde nå, var en av de beste følelsene jeg noen ganger har hatt. -Tenk at dette kan skje med meg, tenkte jeg mens han pratet. Plutselig stoppet han opp, og ser meg dypt inn i øynene. Selv om jeg er den sjenerte personen som hater at folk gjør sånt, så føltes det godt på en måte. Som tusen knivstikk stakk meg inni magen, men det var som om jeg var bedøvd, og bare kjente bevegelsen av knivene. Det gjorde ingenting vondt, det var som en lettelse. Han kom nærmere og nærmere mens han begynte å prate igjen. han strøk meg over håret før han tok satsen. Den satsen som gjorde at det skulle være oss i dag. Det første kysset kom, og etter det kom det flere kyss. Så mange flere at jeg har mistet tellingen til slutt <3

Denne teksten er til konkurransen som er her !

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

9 comments:

Anonymous said...

så koselig :D

Silje Louise said...

Så utrolig søtt skrevet! ^^

Warunee said...

Aah, heerlig! Kjærlighet er så fantastisk :) Flott skrevet :)

Maria Helene said...

For et kjempesøtt innlegg! Likte utseende på bloggen din veldig godt.

Anonymous said...

<3

emmieverlasting said...

Så fint skrevet da!:o)

Linn said...

Søtt skrevet og fint (fine) bilde(r) over her. ;)

Sv. Takk for at du tippet og vil nok avsløre hva det er i kveld. :D

emmieverlasting said...

Her var jeg på besøk tidligere i dag ser jeg!:o) Fortsatt en nydelig tekst!:o)

Ha en fin kveld!

Linn Marie Hansen said...

Så utrolig koslig innlegg da :)