Fotoshoot av Marlen

Photobucket


Dagen i går ble brukt til fotoshoot av Marlen ilag med ho Rita. Utrolig morsom shoot med en utrolig fotogen jente og sammen med en god fotograf. Jeg tror vi brukte ca 2-3 timer i studioet, så jeg tror jeg har fått noen gode bilder!

Ellers så kan jeg avsløre at jeg har gått ned ca 3 kg denne uken ved å spise lavkarbo mat, og trent halvtime hver dag. Dette har hjulpet meg masse, både på selvtilliten og med motivasjonen. Jeg har til og med gått på vekten hver morgen og sett framgang, så det sier jo liksom litt om hvor godt lavkarbo fungerer.

Ellers så er det jo helg nå, og det var helt fantastisk å sove lenge i dag. Det føltes ut som 3 tonns regnskyer var løftet av nakken min. Så i dag skal jeg bare kose meg med å dra ut ilag med søsteren min og noen av mine tidligere arbeidskolleger. Jeg har bare tenkt å nyte helgen til det fulleste, for neste uke så blir jeg i Tromsø mandag og tirsdag på Filmfestivalen. Gleder meg !



16 comments:

Maria Kristine said...

Så fine bilder! :) Digget det øverste :D
Oi 3 kg? Så flink du er! :)
Stå på :D

sv: jaa! jeg og vil til syden!! :(

Janne-Kristin said...

Du har tatt dem sant? Var utrolig pene! Og naturlige. Likte hvordan tannpynten og nesedobben kom fram på bilde nr. 2
Har du eget studio eller er det på skolen? Åååh, jeg vil også forografere i studio. Det har så mye å si for bildene!
Gratulerer med flott nedgang da! Har du gått på lavkarbo lenge?
Vurderer å begynne på an igjen for å gå ned de siste som liksom ikke vil av :P

Rita said...

ååh. bildene dine ble såå fine :D

Rita said...

sv; Takk. :)
Ja, masse ideèr ! :D
Håper iallefall ikke det blir sånn kjempe lenge til neste gang, for det var sinnsykt morro :D:D

Mariell said...

Så utrolig pene bilder :D Marlene hadde skikkelig pene øyne :)

Gratulerer med vekttap, bare du ikke forsvinner ;)

Pernille said...

Så tøff hun var da:D og dritfine bilder;)

Du bør ikke gå så fort ned i vekt, da er det store sjanser for at du raser fort opp igjen. 1 kg i uka er anbefalt;) jeg sier ikke det for å være kjip liksom, men jeg har vært på slankern sjæl og vet hva jeg snakker om;);) takk for kommentar, ha en fin dag:D

marika said...

sv: tusen takk for kommentar:) kos deg i kveld:)

kari said...

SV: Høres herlig ut :) Kose deg på restaurant... :)

Marianned said...

Så fine bilder! Og way to go med dietten! :) Jeg prøver å være veldig bevisst jeg også nå på hva jeg spiser, men har ikke klart meg så bra som deg foreløpig :)

sv: En kampanje mot spamming hadde vært noe! Få en slutt på det for alltid :)

trine said...

loves the pictures.
kjempefin lyssetting :)

madelen said...

Så fine, du var flink :D

Nikky said...

sv: hehe gode mål ja får prøve å hold dem :) hvis du er en av de som er med i blogg vs blogg velger jeg ut to imorgen :)

Oh Happy Life said...

Wow, flotte bilder og en veldig fotogen jente :)

Jeg gikk på lavkarbo diett før bryllupet mitt i sommer. Det funket ikke for meg, men bra det har hatt effekt for deg, selv om jeg syns 3 kg var veldig mye for en uke! Men kjempebra at du trener også, føles alltid så deilig når man merker effekt. Man blir så motivert!

Hanne Madeline said...

kjempefine bilder :)

Monika said...

Så fine bilder, du er så flink! :D

SandraJeanette said...

Utdyp lavkarbomat? :)